fredag 28 november 2008

Vi tog dom igen ...

... SAIK. Det för året lite föryngrade Sandviken orkade inte stå emot Mästarna. Det är väl vad de flesta erfar eller kommer att erfara. Skridsko- och konditionsstarkare lag finns nog inte just nu. Så när Edsbyn höjde tempot så gick det som det gick. Skön vinst. Synd att man slappnade av på slutet och släppte två bonusmål. Men 5-3 är klart godkänt med det spelet. Byn visar också att resurser finns när både Liw och Hasse A saknades. Se Ab eller Bandybyn eller SAIK

Nu väntar Dynamo Moskva i kväll i Arenan och på söndag i Moskva.
Spännande värre.
Vi får se hur kroppen mår i eftermiddag om vi far till byn, men det ser väl inte så ljust ut tyvärr.
Kan tänka mig en repris från ifjol då Edsbyn tog han om Europamästerskapen, men ser man Dynamos laguppställning så kan man ju börja fundera men det gör väl Dynamo också när de ser vår laguppställning. ;-)

Mitt tips börjar arta sig. Okey, två fel VSK vann och Motala/Gripen fick oavgjort.
5 av 7 så jag känner mig ganska nöjd med tanke på vad andra tippat.
Vi nämner ingen av intigritets skäl.
Glömde...
Jo jag drog in 63:- på min guldpeng på Oddset också, så kassan steg.
~~~

Inga kommentarer: