fredag 28 november 2008

Aj aj aj ...

... förlust mot Dynamo Moskva ikväll, 3-5.
De var synd, men vi får ta dom i returen på söndag.
Inga rapporter ännu så man får väl vänta till i morgon om man skall få veta varför det gick som det gjorde.

Mitt tips ikväll gick åt pipan på Kungälv som inte kan hålla tempo utan lät Gripen ta alla poäng.
Här fixar Vetlanda min tvåa i sista minuten, men då har redan ju Kungälv redan gett upp.
Osis eftersom jag hade bra odds.
Bollnäs fick äntligen göra lite mål. Skönt för moralen antar jag.
Villa fortsätter att vara besvikelsens lag.
Men som sagt, lite kul att VSK fick stryk, och på hemmaplan
***

3 kommentarer:

josephzohn sa...

Det roliga var inte att gurkorna fick stryk, det roliga var att vi gula vann, vi blev de första att besegra VSK!!
Sa jag karamell?

GeoTaifun sa...

Jo det var det.
För mig var det de roligaste.
Sen kan jag väl låta mig glädjas att det var ditt lag.
Jo, en karamell var det.

josephzohn sa...

Si det var en karamell det!!