torsdag 27 november 2008

Hemma ...

... efter en andra utflykt till Gävle för att bli sönderskuren och få lida.
Smärta är som det är men just nu är den mindre trevlig om jag säger så.
Sova verkar inte vara aktuellt för min kropp just nu.
Men jag e i allafall i min egen säng, med pillerburken bredvid och inte i Kongo eller Bangkock eller BomBay så varför klaga.
Får tänka på Hasse & Tage och ta mig en kopp kaffe.
Det ger sig väl på några dagar ... har dom lovat ...
Hemma i morgon utan fysisk aktivitet och stilla var det, okey får väl försöka.

Har just fixat jobb åt mina elever i morgon så jag kan jobba här hemifrån.
Fick ju inte åka till jobbet! ... men jag kan nog inte köra bil (eller får för polisen) heller så det jämnar ut sig.
En dator med FC och chatt (och ibland en webkamera) och undervisningen fungerar minst lika bra. Ibland undrar man om man någonsin når nivån, att rationalisera bort sig själv.
Vore inte helt fel.
Hmmmmm ...
~~~

Inga kommentarer: