fredag 5 december 2008

Va trött jag blir ...

... min LapTop har brakat ihop.
Inte så konstigt kanske, men den borde ha förvarnat.
Grrrrrrrrrrrr ...
Den kunde väl sagt till tidigare idag och inte bara sluta fungera nu i kväll. Den talar om att den har två skadade sektorer på sin hårddisk och att i dessa ligger startfilerna för XP, typiskt.
Men de håller ju inte i evighet, eller ...
Oroas inte, det mesta finns sparat, så ingen större förlust som tur är.
Men ändå ...
Just nu sitter jag med min gamla, en 8 år gammal Compaq, som fungerar utmärkt. Det går lite långsamt om man vill göra mer än en sak, men det behöver man ju inte.
Nu får jag väl äntligen en ny, av jobbet ... eller ...
Tyvärr blir det väl då en Dell.
Gillar inte Dell.
Får kanske hoppas min kära HP vill igen ...
***

Inga kommentarer: