fredag 21 november 2008

Bandyomgång 6

Tipsen har redan börjat dyka upp så jag skall väl inte vara sämre.
Skall försöka vara logisk och tänka tabell och statistik och sannorlikhet och lyssna på andra messersmittar och ...
Undrar om det går i bandy?
Okey så här går det i kväll.
Bollnäs - Gripen 1 bottenmöte och jag tror nog Bläsmåla fixar det och får sin första seger för säsongen. Gör dom inte det så vet jag inte vad jag skall tro.
Broberg- Vetlanda 1 svårt men Broberg bör ta båda poängen trots allt. Hemmaplan avgör. Får man bara stopp på Edlund, och det ser Fryklund till, så vinner man. Bäst att kolla vad jansson och josephzon säger först kanske ... och vem man skall lita på.
Hmmm ... dom tippar oavgjort, är inte det lite fegt? Tror dom inte på sina egna.
Hammarby - Motala 1 en lätt Hammarby seger mot ett trött Motala.
Västerås - Edsbyn 2, svårt, en liten seriefinal om man ser till tabellen. Tycker byn övertygat mest så långt så det bör ju bli en Edsbyseger, men man vet aldrig. VSK vill nog gärna ha revanch men de får dom inte, inte nu i allafall.

Det fanns inga alternativ till fyrlingen idag så oddset blev 5.63.
Chansen att jag skall vinna är ju minimal, men nu har jag ändå gått på favoriter och vad mina kollegor i bloggtipsen sagt, så kanske ....
\\\

Inga kommentarer: