onsdag 9 januari 2008

Vinst såklart ....

... och tvåsiffrigt, de var kul. Tipskungen han jansson prickade nästan med sina 11-3 men han prickade andra, gott är man tipskung så är man.
Tillberga gör som vanligt mycket mål, men släpper in för mycket. De skulle ligga 7 och på slutspel om gjorda mål räknades, men de har tyvärr släppt in flest.
Mitt spel på "hjärta" och odds sprack och jag har en guldpeng mindre.
Sirius skakar Vetlanda så jag antar att han josephzon fick svettas i finsoffan.


På fredag är det derby på Hällåsen. Bollnäs körde över Broberg på Sävstaås och jag antar Broberg vill ha revansch. Kan bli en kul match som vi inte skall missa.

2 kommentarer:

jansson sa...

Är man tipskung så är man.
Prickade in alla tecken rätt.
Rätt resultat på en match, ett mål ifrån på Edsbyn - Gripen, ett mål ifrån på vetlanda- Sirius, två mål ifrån på Vänersborg - Västerås-

Inte illa.

En säker lången för en hundring gick in också. Visserligen bara med 2.67 i odds.

Jag bygger upp en fin spelkassa-

GeoTaifun sa...

Rätt, grattis

Min spelkassa ligger fortfarande på plus, men den sinar sakta men säkert tror jag. Skall försöka ha mindre hjärta framöver.