fredag 22 maj 2009

Vår sommar dag

Var det här i Svedja.
24 grader varmt, sol hela dagen.
Fixa i trädgården och sill med gräslök till lunch.
Kan man ha det bättre ... nja kroppen var inte riktigt med men den blev bättre på eftermiddagen.

Har använt mitt favorit material, betong.
Vad det blev får ni vänta å se.
Alla barn var engagerade och arbetsvilliga kan jag tala om.
Det räckte med en säck, 12 liter.

Dataras på det stationära så fru och barn har varit datafria sedan i onsdags.
Jag har inte lagat ännu ... mörtigt ... HIHIHI
Men må väl ta det i kväll eller i morgon.
Blir nog i morgon ...

I natt skall jag och lilla syster sova i husvagnen.
Läsa saga och bara mysa, hon å jag, härligt.
Nu skall vi gå ... God Natt.
***

2 kommentarer:

Rock Solid sa...

Gjöt barnen in sin fars fötter, så kan man kanske förstå arbetsglädjen:)

GeoTaifun sa...

Nej som tur var tänkte de inte ens tanken, antagligen var det kul ändå... ;-)