måndag 18 maj 2009

Murphys lag var det ...

... jag har nämnt den tidigare.
Nya bevis kom idag.
Ortopedteknikerna hade slarvat bort mitt nya fot avdryck så de ville att jag skulle leta reda på mitt gamla gipsavtryck och skicka ned till dem?
Jo, sen var det bilen.
Skulle ju lagas pga reklamation den 5 juni, men idag ringde de och sa att de hade problem så tidigast 10 augusti ...
Ja, så kan det gå.

Undrar hur det skall gå med snickaren som skall hjälpa oss bygga till i sommar ...
Men man e ju förberedd som tur är.
***

4 kommentarer:

jansson sa...

Börjar bli som mig du. Besökt bloggen två gånger idag och den har sett lite annorlunda ut båda gångerna.

GeoTaifun sa...

HAHA sant.
De var du som inspirerade.
Sen må man ju förnya sig lite.
Har letet men ännu ej hittat lämplig mall. Jag misslyckas bara med mina egna html experiment ... får dem inte att se lika ut?

jansson sa...

Ska du ha lite hjälp?

GeoTaifun sa...

Mer än gärna, se inlägg.