torsdag 31 januari 2008

Träning...

... på Hällåsen med Idas F12 ikväll. Eftersom frun i huset jobbar på torsdagkvällar så får vi alla ta med oss skridskorna och fara runt på bandyplanen. Det är väl meningen jag skall hjälpa till, och det gör jag naturligtvis. Men det verkar som om det inte riktigt vet vad de skall ha en till. De vill inte riktigt utnyttja detta att jag erbjudit mig. Antar att det kan beror på min sympati för ett annat hälsingelag. ;-)
Som tur är går det bra att åka lite med de två mindre. Vi håller oss undan och åker mest på kanten och har roligt.
Idag gjorde dock Tilda stora ögon på de flesta. Hon hade nämligen den röda Edsbymössan. När hon sedan satte på sig hjälmen syntes Edsby märket tydligt mitt i pannan.
Förvånande nog var det ingen som kommenterade det, men vi fick några undrande blickar jag och dottern. Antar att de tycket det var lagom fräckt. Vi får väl se om vi får komma fler gånger HAHAHA

Nu har jag gjort klart ett prov till mina OP elever i morgon och rättat lite arbeten. Ibland tar det aldrig slut. Har ännu inte kommit i kapp sen terminen började men tids nog gör jag väl det men inte i kväll.

Inga kommentarer: