tisdag 22 januari 2008

Måste skärpa mig ...

... i mer än ett hänseende.
För det första stavar jag ju som en kratta.
För det andra korr läser jag uselt de jag bloggar och blogg svarar. (heter det så?)
För det tredje tror jag att jag kan skriva lika fort som jag tänker .... ööö ... jo så är det nog fast det låter otroligt.
För det fjärde så stämmer det himla dåligt med vad jag tjänar mina pengar på.

När jag skriver i det dagliga lönearbetet :
- då stavar jag rätt.
- då korr läser jag flera gånger.
- då tänker jag först och skriver sen, och tänker igen.
- då har jag ofta handskrivet först och genomtänkt.

Jag ska försöka vara lite mer noga med hur vad och varför, om ...... jag kan.
Jo sen är det ju lite grejan ATT det är som det är, men jag kan ju vara lite mer noggrann.

Inga kommentarer: