tisdag 22 januari 2008

Måste skärpa mig ... (2)

... att lämna bättre bandy tips. Måste tänka på alla som tar mina råd och förlorar sina pengar hos tipstjänst pga att de inte spelar som jag tippat.
Vet inte om jag hinner med i morgon så jag tar onsdagsmatcherna redan nu.
Så ser det ut hos Svenska spel. Tre säkra ettor har vi.
Broberg kan ju inte få några problem med Falun, får dom det så får de väl börja med bowling eller nått.
Edsbyn ska väl heller inte ha några problem med Villa.
Vetlanda måste bara vinna hemma mot Hammarby. Se upp för straffar bara.
Sen tror jag Bollnäs har möjlighet att plocka poäng på Sandviken. SAIK brukar ha svårt för Bollnäs och Giffarna kan väl för en gång skull visa vad dom kan.
Vänersborg är inte så mycket bättre än Tillberga som oddset visar. Tillberga kommer helt klart att skrälla.

Inga kommentarer: