lördag 20 februari 2010

Sommar tankar ...

... kan man få annat i snöyran?
Ja inte som ni tror, jag gillar ju vintern.
Vi e ju insnöad här i Svedja så vad gör man mellan snö skottnings tillfällerna?
Garage funderingar.
 
Jag har ju bara en av dessa 5 i mitt, men de räcker.
Internett är en guldgruva sådana här gånger, man kan gotta sig åt många underbara sidor på nätet och användbar information. 
Funderade på om jag skulle leta en hardtop till min MGB och fann att det fanns en hel del att välja på. Lite dyra var dom dock och de flesta förfulande, så de får vara.
***


3 kommentarer:

Rock Solid sa...

Försöker räkna på det...Min garageport är skaplig. 4,85 gånger 2,29. Det kan funka, med lite baxande, eller någon Messerschmitt.

GeoTaifun sa...

Finns inte så stora skohorn.

Rock Solid sa...

Nej visst ja.
Det blir som vanligt: Högst en bil i ett dubbelgarage:)