onsdag 25 november 2009

Väder ...

I det inre Hälsingland vräker idag regnet ned och temperaturen är 5 grader plus.
Bandyväder?
Ja, om man har hall, men de har inte alla, inte Bollnäs.
Den 8:de omgången tjuvade igår med Falun-Broberg. Där Broberg lite "turligt" fick med sig 2 poäng. Turligt för Falun kom och Broberg fick spela 70 min med en man mindre.
Tipset för ikväll.
Haparanda-Sandviken, bör väl SAIK vinna men jag kan tänka mig en skräll.
Katrineholm-Vetlanda, samma här VBK bör vinna men en skräll förvånar inte.
Sirius-Västerås, solklart med en Uppsala vinst.
Kungälv-Vänersborg, hemmavinst för Kungälv trov vi nog på.
Bollnäs-Hammarby, ja i blötan och om det blir match så vinner nog Bläsmåla.
Villa-Edsbyn, kan byn ge Villa första förlusten för året? Utan Liw är vi men jag tror det går vägen.
Två oddset lappar, må jag vinna.
***

Inga kommentarer: