tisdag 10 november 2009

En match ...

... i kväll.
4:de bandyomgången börjar med Västerås-Broberg.
Svårt tips om än VSK bör vara favorit och vinna, 1.07 på oddset.
Frestande att spela Broberg, men det gör jag inte.
Dom såg bra ut på träningen igår, så man vet ju aldrig, match e match.

I morgon spelar övriga och byn bör väl ta Vänersborg hemma, ja dom måste.
Vad gäller övriga så tippar jag lite säkert.
Hemmavinster blir det nog i följande matcher.
Haparanda-Bollnäs, tänker som så att Haparanda kan å Bollnäs e restrött
Sirius-Vetlanda, båda har börjat mindre bra, men Sirius känns tyngre men jag kan ha fel.
Kungälv -Katrineholm, KSK har det tungt å kommer att fortsätta så.
Villa-Hammarby, hemmalaget har mdevind å kör i det.
Bortavinst Falun-Sandviken, om nu inte SAIK underskattar men de kör nog på.
Fyra matcher spelade och oddset blev 5.82
Nu när jag e klar så ser jag att det kan det ju hända att de sista nollorna i tabellen försvinner även om jag bara gissar att en gör det.
***

3 kommentarer:

Rock Solid sa...

Nog kan Giffarna vara reströtta! Inte första gången i så fall däruppåt. Menmen...

GeoTaifun sa...

Brukar de inte ha svårt för nykomlingar!

Rock Solid sa...

Man får inte vara så förvånad när det händer bara...Bandy, vettu.