onsdag 12 november 2008

Bandy omgång 2

Bandytipsen haglar i bloggvärlden, kul.
De två högt ansedda bandyexperterna han på huvudläktaren & han gåsen har sagt sitt, med för experter stor variation, hmmm .... men de tror inte på sina egna lag?
Vad är detta?
Två enfärgade supportrar som inte riktigt tror på sina lag?
Okey, att det i år är en jämn serie men ändå.

Så här tror jag att det kommer att gå, utan siffror ...
Bollnäs - Sandviken, hemmavinst SAIK brukar ha svårt mot Bollnäs
Broberg - Motala, lätt hemmaseger.
Sirius - Kungälv, ingen överaskning utan Sirius tar sin första vinst.
Vetlanda BK - Villa, knivigast men tror nog Claesson gett banner så det blir hemmavinst.
Vänersborg - Edsbyn, svårt men Byn vinner, kan inte tro annat. Oavgjort?
Västerås - Hammarby, VSK går nog inte stoppa
Örebro - Gripen, ÖSK tar sin första vinst.
Vilka som skall få vara med i min fyrling få vi se när jag kollat oddset.
///

3 kommentarer:

jansson sa...

Men Björn!
Det är ju taktiska tips, det vet du väl! Läser du vidare så ser du väl att jag tippar 8-3, egentligen.

GeoTaifun sa...

Jo de förstår jag nog, men ändå.
Tippade du oavgjort för din guldpeng?

jansson sa...

Absolut inte!