onsdag 15 oktober 2008

Tunnelbana ...

... har jag åkt idag och jättelååååånga rulltrappor. Kul för mig å komma ut lite. Den nya bilen har släckt ner hela panelen, hastighetsmätare m.m. Eftersom bilen är köpt i Sollentuna så ville dom naturligtvis titta på det. Trodde det var någon kontakt men tyvärr verkade det som om hela panelen måste bytas. Typisk min otur. Så jag fick åka med Scenicen till en verkstad i Sundbyberg. En underbar verkstad så som de skall se ut både utvändigt .... ... och invändigt.


Passade på att ta tunnelbanan in till T-centralen och en promenad runt vår huvudstads centrala delar medans jag väntade. Men eftersom de ringde ganska snart och sa att det inte gick att laga idag utan att jag skulle få låna en bil, Volvo S60, att åka hem med så blev det bara någon timme som tur var där i huvudstaden.
*

Inga kommentarer: