måndag 27 december 2010

1000 ...

... ettusen inlägg.
Det är vad jag jag lyckats med fram till nu.
Inte så illa egentligen.
Trodde väl inte riktigt jag skulle hålla på så länge när jag började i december 2007
Målet har varit att försöka göra ett inlägg per dag, inte så lätt alltid om man vill ha något att erbjuda.
Vet inte hur många ni är som läser dessa blandade inlägg om allt från bandy till fordon men tack för att ni läser och kommenterar ibland de e ju de som gör att man fortsätter.

I morgon åker lillasyster, den 9 åriga bandymålvakten, och jag till Grycksbo för polspel med tjejer födda 97-01.
Hennes första i ett flicklag. Normalt e de Brobergs P10 för den lilla damen men nu blir det Bollnäs F12. Rörigt det där med lag, men roligast e ju att spela så lagen spelar mindre roll.
***

Inga kommentarer: